Μαθήματα Χειρομαντείας. Μέρος 8 ”Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΄’-Το ερωτικό πεπρωμένο φυγείν αδύνατον!

Μαθήματα Χειρομαντείας. Μέρος 8 ”Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΄’-Το ερωτικό πεπρωμένο φυγείν αδύνατον!

Η γραμμή της νοημοσύνης

Η Γραμμή της Νοημοσύνης ξεκινάει από την ίδια περιοχή με τη Γραμμή της Ζωής, αλλά διασχίζει την παλάμη οριζόντια. Έχει σχέση με τη λειτουργία του μυαλού και με πολλά άλλα ζητήματα της δραστηριότητας του εγκεφάλου.

Κατηφορική Γραμμή Νοημοσύνης (Σχ. 17, Α): Φανερώνει εφευρετική και καλλιτεχνική φύση· τάση για περιπέτειες, κυνηγητό για την ανακάλυψη καινούριων ή ασυνήθιστων πραγμάτων.

Λοξή Γραμμή της Νοημοσύνης (Σχ. 17, Β): Δείχνει πρακτική μεθοδική και θετική φαντασία, εκμετάλλευση δημιουργικών παραγόντων με ρεαλιστικό και επαγγελματικό τρόπο.

Γραμμή της Νοημοσύνης ενωμένη με τη Γραμμή της Ζωής Σχ. 17 (Σχ. 17, Α): Φανερώνει ευαισθησία και έλλειψη αυτοπεποίθησης, επιφυλακτικότητα και άτομο που χρειάζεται συχνά εκδηλώσεις συμπάθειας και παρότρυνση.

Γραμμή της Νοημοσύνης που ξεκινάει ανεξάρτητα από τη Γραμμή της Ζωής (Σχ. 17, Β): Δείχνει πνεύμα ανήσυχο και ανυπόμονο. Ευτυχισμένο σε στιγμές δραστηριότητας, δυστυχισμένο όταν είναι υποχρεωμένο να περιμένει με τα χέρια δεμένα.

Γραμμή της Νοημοσύνης που τελειώνει δίχως παρακλάδια (Σχ 17, Β): Φανερώνει ικανότητα για συγκέντρωση και τάση για μοναξιά.

Γραμμή της Νοημοσύνης που τελειώνει σε μια μικρή διχάλα (Σχ. 17, Γ): Φανερώνει συγγραφικό ταλέντο· αν η Γραμμή της Νοημοσύνης είναι έντονη, η διχάλα αυτή αποδεικνύεται μεγάλο πλεονέκτημα.

Ίσια Γραμμή Νοημοσύνης (Σχ. 18,Β): Είναι το σύμβολο του ρεαλισμού. Φύση πρακτική και λογική που απεχθάνεται τις μεγάλες αναστατώσεις και σέβεται τις παραδόσεις· άτομο προσγειωμένο που αντιμετωπίζει ρεαλιστικά τα πράγματα αντί να στρέφεται σε φαντασιώσεις. Η συμπεριφορά του καθορίζεται από τις ρεαλιστικές απαιτήσεις της ζωής· προτιμάει τα ψυχρά γεγονότα και δείχνει προτίμηση στις ασχολίες ρουτίνας.

Γραμμή της Νοημοσύνης που μοιράζεται σε μια μεγάλη διχάλα στο τελείωμα της (Σχ. 18,Β-Ζ): δείχνει Πως το μυαλό είναι ταυτόχρονα απασχολημένο με δυο στόχους, κι αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο κάτοχος του να υποφέρει από διανοητική αβεβαιότητα.

Μεγάλη Γραμμή Νοημοσύνης: Τραβήξτε μια φανταστική ευθεία στην επιφάνεια της παλάμης ξεκινώντας από το δείχτη μέχρι την άλλη άκρη του χεριού. Έπειτα ακολουθήστε τις φυσιολογικές υποδιαιρέσεις που σας δίνουν τα δάχτυλα. Τραβήξτε μια ευθεία γραμμή παράλληλη με την εσωτερική πλευρά του δείχτη όπως φαίνεται στο Σχήμα 18. Τραβήξτε ακόμα δυο ίδιες γραμμές παράλληλες με την προέκταση του μεσαίου δαχτύλου και του παράμεσου. Οι γραμμές αυτές δείχνουν τέσσερα τμήματα της παλάμης που καθορίζονται από το πλάτος που έχουν τα τέσσερα δάχτυλα στις ρίζες τους. Μπορεί να υπολογίσει κανείς τη Γραμμή της Νοημοσύνης μονάχα αν περνάει από το τμήμα Β (Σχ. 18).

Γραμμή της Νοημοσύνης που τελειώνει στο τμήμα Β (Σχ. 18): Φανερώνει φτωχό μυαλό, άνθρωπο που ζει περισσότερο με τα ένστικτα παρά με τη λογική· έλλειψη προνοητικότητας, αδυναμία σχεδιασμού και άτομο εγωιστικό.

Γραμμή της Νοημοσύνης που τελειώνει στο τμήμα Γ (Σχ. 18): ανάλογα με το μάκρος της φανερώνει και διάφορες διαβαθμίσεις διανοητικής προόδου· όταν περνάει στη μέση του τμήματος αυτού φανερώνει διανοητικές δυνατότητες· όσο περισσότερο επεκτείνεται (τμήμα Δ, Σχ. 18) τόσο μεγαλύτερος είναι ο βαθμός της διανοητικής ανάπτυξης.

ΠΗΓΗ: Όλες οι πληροφορίες που παρέχονται εδώ,

είναι από τις εκδόσεις  “Ψυχογιός” που κυκλοφόρησε το 1980.